خطيب جمعه تبريز: ضرورت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

  پایگاه صاعقه::ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید به عنوان یک الگو برای جوانان مطرح شود .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امام جمعه موقت تبریز :در خطبه های نماز جمعه این شهر ، راه ‌حل تمام مشکلات کشور را حفظ و گسترش فرهنگ شهادت دانست و بر ضرورت توجه بیشتر به آرمان و اهداف شهدا در جامعه تاکید کرد.

آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم همچنین با اشاره به سالروز سوء قصد منافقان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران گفت: بعد از رحلت امام(ره)، انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری با صلابت تمام هدایت شده است .
وی همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت آیت ‌الله بهشتی را گرامیداشت و افزود :‌ منافقان کوردل کوشیدند با شهادت آیت‌الله بهشتی، موجب سقوط انقلاب شکوهمند اسلامی شوند اما خون شهدای هفتم دیگر درخت انقلاب را بارورتر کرد.
امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد : قوه قضاییه یک رکن و قوه مهم در نظام اسلامی محسوب می شود و باید تلاش فراوانی شود تا زمینه احقاق حقوق مردم فراهم شده و هیچ ظالمی جرات نکند تا ستمی بر دیگران روا بدارد.
آیت‌الله آل‌هاشم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان افزود :‌ رسیدگی به مشکلات گرفتاران و نیازمندان علاوه بر ماه مبارک رمضان باید در طول سال تداوم یابد .
وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی، شهید محراب نیز گفت : شهدای محراب از جمله شهید آیت‌الله قاضی و شهید مدنی، از یاران صدیق امام(ره) بودند که با شهادت خود در راه اسلام و ولایت فقیه، به انقلاب اسلامی حیات بخشیدند .


این صفحه را به اشتراک بگذارید